Nog een weekje! - Reisverslag uit Pathmos, Nederland van Maaike Molenmaker - WaarBenJij.nu Nog een weekje! - Reisverslag uit Pathmos, Nederland van Maaike Molenmaker - WaarBenJij.nu

Nog een weekje!

Blijf op de hoogte en volg Maaike

01 Januari 1970 | Nederland, Pathmos

Na een half jaar voorbereiden is het bijna zo ver. Over een week vertrek ik naar Australië, Sydney om precies te zijn. Wat ik daar ga doen? Stage lopen bij een marketingbedrijf midden in Sydney! Hoe en wat precies is voor mij ook nog een beetje een verrassing. De vacature en het bedrijf hebben een goede indruk op me gemaakt dus dat komt vast goed!

Nu het steeds dichterbij komt slaan de zenuwen toe en spoken er duizenden vragen door mijn hoofd: heb ik alle documenten? Moet ik nog dingen kopen? Welke kleren neem ik mee? En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het enige wat ik nog moet doen is inpakken en dan ben ik er klaar voor.

Toch slaat de verveling toe, het is nu wachten tot ik weg mag. Inpakken kan morgen pas, want de was moet drogen. En voor inpakken is het ook nog wel een beetje vroeg. Spullen kopen hoeft ook niet meer want ik heb alles (denk ik). En is het nu dus een kwestie van relaxen, de tour luisteren/kijken en genieten van mijn laatste daagjes in Nederland. Wat ook geen straf is maar zou stiekem toch wel graag weg willen nu!

  • 22 Juli 2014 - 16:39

    Simone:

    Wat spannend zeg! Jammer dat ik je niet Nog ff kan zien.. Maar heel veel plezier daar!

  • 23 Juli 2014 - 11:10

    Nien:

    Geniet lekker van je voorlopig laatste weekje in NL! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Pathmos

Maaike

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 2881

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 25 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: