53 day's of Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maaike Molenmaker - WaarBenJij.nu 53 day's of Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maaike Molenmaker - WaarBenJij.nu

53 day's of Sydney

Blijf op de hoogte en volg Maaike

17 September 2014 | Australië, Sydney

Oke, ik weet het, wat duurt het elke keer lang tot dat er een nieuwe blog op staat! Ja, het duurt lang.. Maar dat betekend alleen maar dat ik weinig tijd heb om er een te schrijven :P De laatste tijd is het heel druk op stage en daar buiten doe ik ook veel!

Stage bevalt heel goed! PR bevalt me steeds beter en ik begin steeds meer te begrijpen waarom we wat doen en wat we daar voor terug krijgen. Naast de nodige send-out (producten van klanten versturen naar magazine's en bloggers) ben ik nog steeds elke dag bezig met de clippings maar ook met veel andere dingen. Ik heb een aantal media-alerts, media-releases en een aantal follow-ups gedaan.
Ook ben ik de afgelopen weken naar twee events geweest. De eerste was voor een zonnebrand en scheermesjes. De media kon zich van te voren opgeven voor een 'skin check'. Tijdens het event heb ik alle media begroet en ze vervolgens naar hun skin check begeleid. Daarna kregen ze een praatje over de producten van Laura en Alex onze pr-accountens van deze klant. Ik heb bij een aantal van deze gesprekken bij gezeten en het was heel interessant om te zien hoe ze met de media omgaan en wat ze de media vertellen. En hoe dat later dan ook in de magazine's en blogs terug te vinden is. Ik was niet heel erg bij de opzet van het event betrokken maar het was toch heel leerzaam.

Het tweede event was voor een meubelwinkel. Het is een luxury brand, die zijn nieuwe showroom opende. Dit betekende dat er veel belangrijke mensen en media kwamen. Ik heb deze weer begroet bij de deur en af getekend op de lijst. Als ze vragen hadden naar de juiste persoon begeleidt en aan als de media weer vertrok de media kit uit gereikte en gezorgd dat onze pr-accounts van de juiste mensen afscheid namen.

Het waren twee hele leerzame ervaringen en het blijft leerzaam want nu komt de follow-up van het tweede event en het volgende event staat al weer voor de deur. Bij dit event mag ik waarschijnlijk een grotere rol spelen dan bij de andere twee dus dat is heel spannend!!

Nu even genoeg over stage, in de weekende die ik natuurlijk ook genoeg! Vorig weekend is Feline naar mijn huis verhuist. En we delen nu een kamer. Wat heel gezellig is! En we zijn wezen whale watchen. Je zit dan drie uur op een boot en hoopt dat er een walvis voorbij komt. Maar het is zo gaaf als er inderdaad een voorbij komt. Een van de gaafste dingen die ik heb gedaan. Foto's maken was lastig maar ik heb toch een paar goeie gemaakt :)

Afgelopen weekend zijn we van Coogee beach naar Bondi beach gewandeld een hele mooie wandeling langs ik gok 5/6 verschillende stranden. En we hebben dus ook heerlijk op het strand gelegen. En gezwommen!! Het water was nog wel koud maar toch was het heerlijk. Toen we op Bondi aankwamen hebben we gegeten bij Harry's cafe on Wheels. Het is een heel bekend eettentje in Sydney en was twee weken geleden op de Australische bachelor. En het was zeker de 20! minuten wachten in de rij waard!! Een heerlijke chicken meat pie gegeten. Daarna nog even op het strand gelegen en toen naar huis.

En toen was het al weer maandag en begon stage weer.
Volgens mij heb ik jullie weer helemaal bij gepraat.

Tot snel!!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Maaike

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 2887

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 25 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: