Over de helft!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maaike Molenmaker - WaarBenJij.nu Over de helft!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maaike Molenmaker - WaarBenJij.nu

Over de helft!!!

Blijf op de hoogte en volg Maaike

28 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Een lange tijd geen blog! Er is zo veel leuks gebeurd!!!

Ik zal van weekend tot weekend een update geven :)
20-10 Dit weekend hebben we heerlijk uitgeslapen! daarna rustig op een de Glebe market rond gelopen. Op zondag zijn we naar het Featherdale Wild Park, hier kun je kangaroos en koala's aaien. Ik heb een slang vast gehouden hier een nog wat andere reptielen geaaid. Het was heel leuk en het was echt een super gezellige dag met iedereen die mee was! We hebben een hele leuke groep gevormd!

27-10 Vrijdag heb ik met Chris, Daphne en Liesa rond gelopen in Newtown en wat gegeten. En toen vroeg naar bed want zaterdag ben ik nog een keer gaan WHALE WATCHEN! En dat was zo gaaf! Ik heb zo veel walvissen gezien en het was echt heel gaaf. Wel jammer dat halve boot zeeziek was! Gelukkig ging het met mij, Liesa en Daphne wel goed! Na het Whale Watchen nog even naar een parkje geweest en heerlijk niks gedaan. Zondag een heerlijke strand dag gehad!!

04-10 Schaamteloos geshopt vandaag! haha nee dat valt wel mee maar we zijn naar China Town geweest naar Paddy's Market. Daar zijn dingen heel goedkoop en kun je allemaal leuke dingen kopen. Hier hebben we onze Halloween kostuums gekocht! En nog wat andere kleinen dingen. Zondag weer een heerlijke dag op het strand gehad!! Het was 30 graden!! Het was heerlijk op het strand, je voelt echt het verschil tussen de stad en het strand waar het heerlijk cool was.

11-10 Vandaag heb ik eindelijk Willeke ontmoet, de Zus van Robin het meisje wat ik in het vliegtuig heb ontmoet. We zijn samen met Feline en Liesa naar Paddington Market geweest. Dit is een zelfde soort markttje als Glebe en je kunt er allerlei hand gemaakte dingen kopen en heerlijk eten. Daarna natuurlijk nog even naar het strand geweest :) Want wat wil je anders he! Je bent wel in Sydney en het is 30 graden :) :) Zondag was een heerlijk relaxte zondag gehad. In de middag wat gedronken en gegeten met Daphne, Liesa, Chris en Feline. Een beetje rond gelopen in Newtown en daarna naar het concert van Sheppard geweest. We wilden heel graag naar het Enmore Theater, dus hebben we op de gok kaartjes gekocht en het bleek een super goed concert te zijn.. Dus Sheppard heeft er vier nieuwe fans bij!!

17-10 Dit weekend is het tijd om Sydney voor een paar dagen achter me te laten en is het tijd om een aantal dagen in de wijnstreek Hunter valley door te brengen. Op zaterdag hadden we een wine tasting en zijn we naar verschillende wijnmakers geweest, olijfgarden en een wodka stokerij. Een heleboel heerlijk wijnen geproefd en ook een aantal gekocht! Het was een heerlijk rustig weekend in een prachtige omgeving!

25-10 Op vrijdag heb ik vrijwilligers werk gedaan, samen met Feline, op het Charity Event van Liesa. Zij heeft voor haar stage mee geholpen met het organiseren van dit event en vroeg of we haar wilde helpen. En tuurlijk wilde we dat! Het was een diner, waarvoor mensen een tafel konden kopen en er was een stille veiling. Ik heb voornamelijk bij de stille veiling gewerkt en gezocht dat mensen een bod deden en dat alles in goede banen liep. Het was heel leuk om een keer me te maken! De volgende dag moesten we ontzettend vroeg opstaan want we gingen naar de Blue Mountains!! om 7:22 zaten we in de trein! De Blue Mountains zijn echt geweldig! We hebben een Hop on Hop Off tour gedaan, waardoor we eigenlijk alles gezien hebben. Ze hebben hier de steilste trein ter wereld, wat heel gaaf is en een beetje eng. Ook hebben ze een skywalk, je gaat dan in een soort kabel ban van de ene klif naar de andere en de vloer van de kabelbaan is op sommige gedeelte doorzichtig dus kun je in de vallei kijken!! Heel eng maar wel heel gaaf. Het is eigenlijk te kort om er een dag heen te gaan en er is nog zo veel meer te zien dus ik hoop dat ik snel weer terug ga!! Zondag was het super warm en zijn we naar de film geweest... Ik kan geen betere manier bedenken dan een hete zondag in een koele bios door te brengen bij een hele gave film! Ik weet niet of hij al uit is in Nederland maar Fury is zeker een aanrader!!

Nog even een stage update! want ja dat doe ik ook nog!! Het is nog steeds heel druk. Ik krijg steeds meer verantwoordelijkheden en ze vertrouwen ook steeds meer dat ik alles goed doe en kan. Ik heb de afgelopen drie weken in mijn 'eentje' de positie van pr-account executive vervult en dat ging me wel goed af. Het is af en toe heel hectisch en mensen vertrouwen er op dat je dingen uit jezelf doet en ook weet welke dingen je moet doen. Maar het was ontzettend leerzaam en leuk en was blij te horen dat iedereen zeer tevreden over me was. Maar ik ben wel heel blij dat de pr-account executive weer terug is van vakantie en ik weer wat rustiger aan kan doen!! is ook wel is lekker :)

Dit was een heel verhaal!! Maar nu zijn jullie weer helemaal up to date!! Dikke knuffel voor iedereen!!!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Maaike

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 2895

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 25 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: