Een maand weg van huis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maaike Molenmaker - WaarBenJij.nu Een maand weg van huis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maaike Molenmaker - WaarBenJij.nu

Een maand weg van huis

Blijf op de hoogte en volg Maaike

29 Augustus 2014 | Australië, Sydney

Vandaag is het al weer een maand dat ik weg ben uit Nederland! Soms vliegt de tijd en soms lijkt de tijd stil te staan!

Stage begint steeds leuker te worden, het is elke dag heel druk en ik heb veel dingen te doen. Soms interessante dingen soms wat saaie dingen. Maar het is nog steeds heel interessant en elke dag iets anders te doen.

In de weekenden ga ik op onderzoek uit en probeer ik zoveel mogelijk leuke dingen doen. Ik heb inmiddels ook wat mensen ontmoet. Eerst twee Duitse jongens en later een meisje vanuit Nederland.

De Duitse jongens heb ik bij toeval ontmoet en dat klikte heel leuk dus de afgelopen week hebben we wat dingen ondernomen zoals naar de dierentuin gaan en woensdag hebben we samen gekookt en vanavond gaan we naar het IMAX theater in Darling Habour. Daar hebben ze (volgens mij) het grootste bioscoopscherm van de wereld! Dus ik ben heel benieuwd. Helaas gaat er 1 jongen morgen naar Cairns, maar dat mag de pret niet drukken:P

De dierentuin was heel leuk. Om er te komen hebben we een de gratis bus genomen, toen de ferry en daarna met de sky lift omhoog! een hele belevenis om bij de dierentuin te komen. Het is een hele grote dierentuin dus hebben niet alles kunnen zien! Maar wel kangoeroes!!! Zie de foto's het uitzicht van uit de dierentuin was echt geweldig! We zijn naar de Zeeleeuwen show geweest en een vogelshow. En bij beide heb je een prachtig uitzicht over Sydney!

Maandag heb ik met Feline gegeten. Zij komt ook uit Nederland en is hier sinds een weekje. Het was heel gezellig en leuk om met een Nederlands iemand te praten. We hebben heerlijk gegeten en we hebben morgen weer afgesproken.

Het is nu vrijdag en het is een druk dagje op stage dus ik ga afronden. Morgen ga ik met Feline naar Glebe en zondag samen met Chris (de Duitse) jongen en Feline walvissen kijken!! I'M SO EXCITED & I JUST CAN HIDE IT!!!!!

Jullie horen van me!!!

Liefs uit het af en toe zonnige Sydney

  • 29 Augustus 2014 - 15:37

    Mirjam:

    Jeej klinkt leuk al die tripjes! Njoy!

Tags: Sydney, Stage, Zoo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Maaike

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 2890

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 25 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: