Veilig aangekomen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maaike Molenmaker - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maaike Molenmaker - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Maaike

01 Augustus 2014 | Australië, Sydney

Lieve mensen,

Ik ben veilig in Sydney aangekomen!

Vanaf nu is mijn huisje even in Sydney, samen met 5 andere meiden zit ik in een hostel. En tot nu toe bevalt het prima. Eergisteren vertrokken vanaf Schiphol en nu hier. De vluchten gingen vrij snel. Ik heb samen gereisd met het meisje waar ik naast zat. Het was haar eerste vlucht dus dat was wel even spannend. De 12 uur vlucht ging prima, de eerste 8 uur waren nog wel te doen daarna begon de verveling toch toe te slaan. Niet zo veel geslapen op die eerste vlucht, een/twee uurtjes veel films gekeken, dus ben de tijd wel door gekomen maar het ging sneller dan verwacht. Mijn overstap in China ging heel snel. Vliegtuig uit, in de bus, even gelopen en toen alweer het vliegtuig in. Maar als je dan denk dat je er bent dan vergis je je. Na nog 9 uur in het vliegtuig, anderhalf uur bij de douane gewacht.. Gelukkig mocht ik zo door lopen :). Het was heel fijn om iemand te hebben die op me wachten op het vliegveld. Lachlan heeft me naar mijn hostel gebracht.

Het hostel zag er niet super uit, maar het was maar voor een nachtje. Weinig geslapen maar wel genoeg. Snurkende mensen, mensen die om half 3 binnen komen en een lichaam dat nog niet helemaal gewend is maken dat het niet een perfecte nacht was.

Vandaag verhuist naar een ander hostel. Het is een huis met 5 andere mensen en met een andere persoon op de kamer en zo als ik al zei tot nu toe bevalt het prima. Grote meevaller is dat er toch wifi is in het hostel dus dat is wel heel fijn!!! Zo meteen even naar de winkel, daarna zie ik Lachlan weer en dan zie ik het wel.

Iedereen bedankt voor de lieve appjes en berichtje!

Knuffel.

  • 01 Augustus 2014 - 16:49

    Marijke Goïnga:

    Lieve Maaike,
    Leuk even een 1e berichtje. Ik zal alles ook aan oma laten lezen. Fijn dat de reis achter de rug is. Even acclimatiseren en dan aan de slag. Veel succes en plezier. Ben benieuwd naar je volgende bericht. Wij letten wel op Wouter:-)
    Liefs en een dikke knuffel, Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Maaike

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 2892

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 25 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: