Het eerste weekje zit er op. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maaike Molenmaker - WaarBenJij.nu Het eerste weekje zit er op. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maaike Molenmaker - WaarBenJij.nu

Het eerste weekje zit er op.

Blijf op de hoogte en volg Maaike

11 Augustus 2014 | Australië, Sydney

Nou de eerste week zit er op! En inmiddels alweer bijna halverwege de tweede! Ik begin inmiddels een beetje te wennen aan al het nieuwe om me heen en begin mijn draai te vinden.

Stage, vroeg opstaan en laat thuis is echt heel erg wennen. Als ik naar school moest kwam het maar af en toe voor dat ik er vroeg uit moest. Nu elke dag! Dus dat is echt heel erg wennen.

Stage is wel leuk, het is nog lastig te beoordelen omdat ik er natuurlijk pas een weekje ben. Maar het werk bevalt wel.
Op het moment zit ik de PR-afdeling, 'Public Relations (PR), oftewel 'publieke relaties', is het stelselmatig bevorderen van het wederzijds begrip tussen een organisatie en haar publieksgroepen.' volgens Wikipedia :P. Het gaat vooral om imagovorming en het op de hoogtte houden van je doelgroep. Ik ben benieuwd wat ik nog meer mag doen de aankomende weken en of ik ook nog wat meer met de marketing te maken krijg.

Van het weekend een tripje naar Bondi Beach gemaakt! Dat was heel gaaf. Het was die dag heel mooi weer dus er waren veel mensen op het strand en aan het surfen. Bondi is heel indrukwekkend.

Deze week de hele week stage en voor het weekend nog geen plannen gemaakt maar dat komt wel! Hopen dat het weer de aankomende dagen weer wat beter wordt aangezien het vandaag veel geregend heeft.

Groetjes vanuit het regenachtige Sydney

  • 23 Augustus 2014 - 13:14

    Feline Van De Ven:

    Hee maaike,
    Ik las je bericht op mijn blog en het lijkt me leuk om een keer af te spreken. Het is altijd wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen en fijn om iemand te spreken die dezelfde taal spreekt.

    Groetjes,
    Feline

Tags: Sydney, Stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Maaike

Actief sinds 11 Juli 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 2885

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 25 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: